Pokémon بیایید برو Eevee یا Pikachu: کدام را دریافت کنید

این Pokémon بیایید برو راه اندازی روز، و مربیان در سراسر جهان با ماجراجویی جدید خود را از طریق Kanto با همکاری Pokémon خود را. یعنی، مگر اینکه آنها نمیتوانند بین نسخههای Eevee و Pikachu از بازی تصمیم بگیرند. ما برای کمک اینجا هستیم. شما باید قطعا Eevee را انتخاب کنید. یا شاید Pikachu

  

در نهایت، تصمیم می رود به ترجیح شخصی. در حالی که بازی های Pokémon Let's Go بازسازی بازی های Pokémon اصلی هستند، آنها از مراحل سنتی دراماتیک دور هستند. این بازی ها برای یک پست Pokémon Go ساخته شده است، جایی که هر کسی هر جا می تواند هیولا های پاکت پی سی را بگیرد تا زمانی که یک دستگاه تلفن همراه سازگار داشته باشند. و هنگامی که گرفتار شد، آن هیولاها را می توان به نسخه سوئیچ نینتندو انتخاب کرد.


بنابراین بلافاصله ما یکی از دلایل اصلی انتخاب بین نسخه های مختلف بازی Pokémon-Pokemon منحصر به فرد را از بین می بریم. در بازی های قدیمی تر اگر، به عنوان مثال، Sandshrew تنها در یک نسخه در دسترس بود، بازیکنان مجبور به تجارت آنلاین و یا به صورت شخصی برای یکی. در حال حاضر همه آنها نیاز به انجام است گرفتن یکی در Pokémon برو و انتقال آن را بیش از.


بنابراین، اگر به Pokémon بروید، بیش از حد نگران نباشید. اگر اینطور نیست، پس به دقت دو لیست را بررسی کنید و ببینید آیا یک هیولای جیب وجود دارد که کاملا نمیتوانید بدون آن زندگی کنید. اگر من بازی موبایل را نداشتم، شاید با Pikachu رفته بودم، چون نمی توانم بدون Sandshrew زندگی کنم و نمی توانم با مردم تجارت کنم.


نسخه Pikachu Pokémon منحصر به فرد


گناه

گریمر

Growlith

منکی

موک

عجیب و غریب

Primeape

Sandshrew

Sandslash

Scyther

Vileplume

نسخه Eevee Pokémon اختصاصی


اربوک

بلسپروت

اکانس

کافینگ

چمن

نینتالز

پینسیر

Victreebel

Vulpix

Weepinbell

وایزینگ

با توجه به اینکه منحصر به فرد باشگاه مهم نیست، مهمترین عامل تصمیم گیری این است که کدام یک از دو شریک که ترجیح می دهید. اگر آن را Eevee، پس شما یک شخص خوب است که سزاوار احترام و عشق است. اگر این Pikachu است، پس شما می توانید هیولا، من واقعا نمی تواند بگوید.



ببینید که چگونه Eevee خوشحال است. ببینید که چطور زندگی بازیکن Pikachu را مطمئن نیستید.

فقط شوخی میکنن من عاشق همه ی شما می باشم مردم به طور مساوی، بدون توجه به اشتباهات وحشتناک شما ممکن است. و دلیل زیادی برای انتخاب Pikachu بیش از Eeve وجود دارد. برای یکی، شما می توانید کل بازی را صرف گوش دادن به صدای Dulcet از Ikue Ōtani، صدای Pikachu. هر "pika pi" از دهان ماوس الکتریکی مضحک شایان ستایش است. و از آنجا که Pikachu چنین ستاره ای در انیمیشن بوده است، نسخه آن احساس رسمی تر می کند.



گفته می شود، ما Pikachu را بعد از ما در مورد یک بازی پیش رو داریم. zaprat کمی بازی خود را در Pokemon زرد داشت. ما به خون جدید نیاز داریم ما به Eevee نیاز داریم


Eevee مضحک ناز است، به ویژه هنگامی که پوشیدن کلاه و عینک. صدای آن، در حالی که کاملا به عنوان نمادین به عنوان Pikachu، نور و جذاب است. بازیگر صدا Aoi Yukki همچنین صدای پاسکال در Nier Automata همراه با دیگر بازی های انیمه و بازی های ویدئویی بود. به عنوان یک اضافه اضافه، اگر Eevee شما تبدیل به یک زن (شانس وجود دارد که هر دو زمانی که بازی شروع می شود)، او خواهد شد شکل قلب بر روی نوک دم خود را. چقدر ناز!



بسیاری از این موارد، ترجیح شخصی است، چرا که بسیاری از عوامل تصمیم گیری طبیعی میان دو هیولا جیب خالی نیستند. هیچ یک از همکاران Pokémon تکامل - آنها به سادگی رد. اگر می خواهید Raichu یا Vaporeon، شما نیاز به گرفتن اضافی Pikachu یا Eevee. و هر دو آنها به شکل قابل توجه در بازی یکدیگر ظاهر می شوند، بنابراین در انتخاب یکی از شما از دست دادن دیگران نیست.


هر دو شریک Pokémon نمونه های فوق العاده ای از گونه های خود هستند، قادر به یادگیری حرکت های خاص هیچ Pikachu دیگر و یا Eevee می تواند. در پایان این بازی هر دو هیولا جیبی جهش یافته قدرتمند هستند که بسیار قویتر از حد معمول هستند.


هر دوی آنها دسترسی به حرکات شریک خاص، حملات عناصر قدرتمند که باعث ایجاد تأثیرات روی مخالفان می شوند، دسترسی دارند. Pikachu می تواند سه (Zippy Zap، Fally Fall، Splashy Splash) یاد بگیرد، در حالی که Eevee می تواند پنج (Sizzly Slide، Buzzy Buzz، Bubble Bubble، Darky Dark و Glitzy Glow) یاد بگیرد. قدرت هر Pokémon با نزدیک به پایان بازی بستگی به بازیکن، بنابراین چگونه این حرکت اضافی مفید است تا مربی.


اگر توانایی ها یک عامل نیستند و Pokémon منحصر به فرد مهم نیست، همه به پایین می آیند که کدام دو مورد بهتر از شما هستند. کجایی که میخواهی در کنسرت ها ببینی؟ پیکاچو؟



یا Eevee؟



شانه یا سر؟ الکتریکی یا طبیعی؟ بد یا خوب؟ (شاید نه آخرین). فقط یکی از شما که بیشتر دوستش داری انتخاب کن. پیدا کردن شخص دیگری با بازی و اجازه دهید دو مبارزه با مرگ. یا یک سکه تلنگر بزنید آنها هر دو بازی خوب هستند، برنت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.