اپل برترین سیستم عامل موبایل Alibaba در طول روزهای تک نفره بود و رقبای چینی را شکست داد

اپل نام تجاری تلفن همراه با نام تجاری برتر در طول رویداد خرید یک روزه ی یک روزه ی علی بابا، ضرب و شتم رقبای چینی خود بود.


Alibaba فهرستی از محصولات را در دسته های مختلفی که دارای بالاترین ارزش کالاهای معین (GMV) و یا فروش از طریق پلاتفورم های گوناگون غول تجارت الکترونیک بود، منتشر کرد. اپل این فهرست را در رده تلفن همراه قرار داده است، اما Alibaba ارقام خاصی را در مورد تعداد واحدهای فروخته شده یا کل GMV که توسط اپل عرضه شده است منتشر نکرد.  


غول تکنولوژی ایالات متحده یکی از 237 علامت تجاری بود که بیش از 100 میلیون یوان ($ 14.36 میلیون) در فروش در طول روز تکلیف بود.



رویداد سالانه Alibaba، که به عنوان "دوازدهم" نیز شناخته می شود، زیرا در 11 نوامبر افتتاح شده است، در GMV رکورد 213.5 میلیارد یوان (30.8 میلیارد دلار) است. در 24 ساعت، هزاران علامت تجاری تخفیف عظیمی برای محصولات خود ارائه می دهند.


ارقام ارائه شده توسط شرکت چینی اطلاعاتی در مورد اینکه چه نوع آیفون ها خریداری شده است، ارائه نمی شود. Huawei، بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند چین با سهم بازار، اخیرا اپل را برای حرکت به سطح دوم در سطح جهانی رونق داد. این دومین فروش ترین فروشنده در سیستم عامل های Alibaba در روزهای تک روز بود. Xiaomi، به دنبال سامسونگ، که مدت ها در چین ضعیف بود، در رتبه هشتم قرار داشت.


 تماشای استیو جابز آیفون را در سال 2007 در مصاحبه CNBC توضیح می دهد

11:22 صبح ET پنج شنبه، 30 اکتبر 2018 | 03:57

اپل پس از رنج سخت در اقتصاد دومین کشور در جهان، در دوره های اخیر بهبود یافته است. اپل در ماه اکتبر که در ماه سپتامبر به پایان رسید، درآمد سالانه چین را 16 درصد افزایش داد.


"این نشانه مثبت برای اپل است، زیرا معمولا Xiaomi یا Huawei برند برتر است. این نشان می دهد که کاربران گوشی های هوشمند چینی سریع به دنیا می آیند و آنها به دنبال خرید دستگاه های با کیفیت بالا هستند که نشانه خوبی است نه تنها برای اپل، بلکه دیگر مارک ها، نیل شاه، مدیر تحقیق در Counterpoint Research، به تلفن CNBC روز دوشنبه گفت.


وی افزود: "از آنجا که آیفون XS و آیفون XR در حال حاضر بسیار گران هستند، بنابراین آنها به دنبال معامله مناسب برای خرید بودند."


آیفون XS و XR آخرین دستگاه های اپل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.