اجاره واحد مسکونی مبله



 شرایط کلی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران شامل تجهیزاتی ، موقعیت و امکاناتی است که در اجاره آپارتمان مبلهباید در نظر گرفت . حداقل شرایطی که انتظار میرود برای یک آپارتمان مبله باید شامل مبلمان برای اتاق نشیمن و وسایل آشپزخانه ، تختخواب در اتاق خواب ، سیستم روشنایی مناسب و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سالم می باشد .

  

ادامه مطلب ...

سایبان حیاطی و میزو صندلی فضای باز

معرفی مجموعه های کلبه های راه سبز

 
معرفی مجموعه های کلبه های راه سبز
 

زیبایی فضای بیرون از خانه همانند زیبایی فضای داخلی خانه اهمیت دارد . اگر بخواهید برای مدت زمانی هرچند کوتاه از زندگی ماشینی خود فاصله بگیرید به و یک محیط آرامش بخش پناه ببرید . 

ادامه مطلب ...

باربیکیو چیست ؟ | باربیکیو | قیمت باربیکیو | باربیکیو آجری | باربیکیو سنگی

باربیکیو چیست ؟ به طور کلی باربیکیو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque یا Bar-B-Q ) از روش های پخت است که از قرار دارن مواد غذایی ( عمدتا گوشت بر روی حرارت یا آتش ) معمولا در فضای باز ایجاد می شود .

در روش باربیکیو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقی و گازی به عنوان منبع تامین حرارت استفاده می شود . 

ادامه مطلب ...

چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم

برای مراقبت از موهای بلند خود از شستن روزانه پرهیز کنید، از تقویت کننده های مو استفاده کنید، موها را تقسیم کرده و بخش بخش شانه کنید، تا جایی که امکان دارد از وسایلی همچون سشوار، بابلیس و اتوی مو استفاده نکنید زیرا حرارت باعث آسیب دیدن مو می‌گردد.

مراقبت از مو - مراقبت از موهای بلند - موی بلند - مو - موها - تقویت کننده مو - موی سر  ادامه مطلب ...

انواع و سبک سمعک و قیمت سمعک


انواع مختلف شنوایی سبک های ITE را در نظر می گیرند. اندازه آنها از تقریبا نامرئی زمانی که برای پر کردن کل کاسه گوش استفاده می شود، متغیر است.


سمعک های غیر قابل مشاهده در کانال (IIC) و کاملا کانال (CIC): سبک های IIC و CIC کوچکترین سمعک های ساخته شده اند. آنها در کانال گوش بسیار عمیق قرار دارند و به طور معمول مناسب هستند تا به کم کردن ضایعات شنوایی خفیف یا متوسط ​​کمک کنند. اندازه آنها و توانایی "ناپدید شدن" هنگام پوشیدن، به اندازه کانال گوش بستگی دارد. به دلیل اندازه کوچک آنها، افرادی که مایل به راه حل مناسبی هستند، به دنبال لوازم آرایشی بالا هستند.  ادامه مطلب ...