یکی از بهترین ادویه‌های گیاهی برای روزهای آغازین عادت ماهانه

قاعدگی یا عادت ماهانه یا پریود و یا دَشتان به جاری شدن خون از پوشش داخلی رحم گفته می‌شود  که به طور منظم در جنس ماده گونه‌های خاصی از پستانداران از اوایل سنین جوانی، در دوران بلوغ تا دوران یائسگی رخ داده.
به طور معمول عادت ماهانه در زنان باردار و شیرده اتفاق نمی‌افتد و بروز قاعدگی در این دوران‌های خاص از زندگی زنان متوقف میگردد و قاعدگی در زنان غیرباردار، از دوران بلوغ تا رسیدن به سنین یائسگی بروز می نماید 
ادامه مطلب ...

سایت بک لینک و تبلیغات دنیکو

سایت بک لینک و تبلیغات دنیکو

یک انتخاب هوشمندانه برای سئو کاران و صاحبین مشاغل . آگهی دائمی + دو بک لینک فالو و دائمی با قیمتی بسیار مناسب . لینک های فالو به افزایش قدرت سایت شما و بهبود جایگاه سایت در گوگل کمک فراوانی می کند .

می توان به جرات گفت که دوره بک لینگ گیری از همه صفحات یک سایت به سر آمده و احتمال اسپم شدن سایت توسط گوگل را بالا می برد . 

ادامه مطلب ...

راه های خانگی برای درمان درد پا

 داروهای خانگی برای درد پا
درد پا یکی از رایج ترین بیماریها است که افراد از همه گروه های سنی تحت تاثیر قرار میدهد. درد پا می تواند در هر نقطه از پا از جمله انگشتان، پاشنه پا، مچ پا یا قوس پا رخ دهد و می تواند علل مختلفی داشته باشد نظیر: کهولت سن، پوشیدن کفش نامناسب، پیاده روی بیش از حد، برای زمانی طولانی روی پا ایستادن ، شکستگی، کمبود مواد معدنی، ناخن پای روینده در شصت ، دیابت و  شرایط دیگر. 
ادامه مطلب ...

پانل سقفی وپانل دیواری

پانل سقفی وپانل دیواری

با استفاده از فوم پلی یورتان و با داشتن یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید به روز اروپاییی با نام (کانتینیوس) و با به بهره گیری از پرسنل با سابقه و با تجربه افتخار این را داریم که مشخصات فنی تولیدات خود را در جهت استحضار مدیران، مجریان و مشاورین محترم صنایع ملی و خصوصی به عرض برسانیم. 

ادامه مطلب ...

درمان سه سوته ریزش مو با طب سنتی

درمان سه سوته ریزش مو با طب سنتی

ریزش مو جزو آزار دهنده ترین اتفاقات برای پوست و مو است. در این مطلب از هندی ها و همچنین اساتید طب سنتی کمک گرفته ایم که راهکارهای درمان خانگی ریزش مو را برایمان توضیح دهند. با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...