انتخابات میان دوره ای می تواند سرنوشت این سه گروه مراقبت بهداشتی را تعیین کند

بخش مراقبت های بهداشتی در این دوره انتخابات قرار دارد.

نظارت بر نظارتی و سلامتی درازمدت قانون مراقبت مقرون به صرفه برای این صنعت همچنان مطرح می شود که دموکرات ها و جمهوری خواهان در روز سه شنبه در مورد رهبری کنگره مبارزه می کنند.
  
مایکل بنجر، رئیس بخش سرمایه گذاری Gradient، می گوید: نتایج میان دوره ای می توانند بیشترین سه گروه مراقبت های بهداشتی را تحت تاثیر قرار دهند.

"واشنگتن در خیلی موافق نیست اما یک چیز آنها ... توافق بر این است که قیمت گذاری داروهای تجویزی بیش از حد بالا است، بنابراین من فکر می کنم بدون توجه به آنچه در اینجا اتفاق می افتد، شرکت های دارویی ادامه خواهد داد به باد مخالف واشنگتن که آنها روبرو هستند،" BINGER روز سه شنبه گفت در "کشور بازرگانی" CNBC.

ذخایر دارویی طی ماه گذشته کاهش یافته و 3 درصد کاهش یافته است، زیرا نامهایی مانند Bristol-Myers Squibb، Allergan و Eli Lilly کاهش یافته است. سهام بیوتکنولوژی نیز تاخیر یافته است، در یک ماه تقریبا 9 درصد کاهش یافته است.

آیا دموکرات یا جمهوری خواهان قدرت نیز به سرنوشت قانون مراقبت مقرون به صرفه دیکته نگه دارید، محاوره به عنوان اوباما اشاره شد، و می تواند مشکل برای دو گروه مراقبت های بهداشتی دیگر طلسم.

"اگر دموکرات برنده من فکر می کنم که خوب است برای بیمارستان ها، من فکر می کنم که خوب است برای شرکت های بیمه. اگر آن قرمز باقی می ماند، پس من فکر می کنم شما نیاز به در شاید فروش این گروه ها نگاه کنید چرا که من فکر می کنم آنها محدودیت بیشتر و بیشتر قرار BINGER می گوید: در ACA و کسانی که بیمه های بیمه شده سیستم را ترک خواهند کرد.

جمهوری خواهان پیش از این سعی داشتند Obamacare را لغو کنند، که در ماه ژوئیه 2017 موفق نشد، زمانی که سه سناتور GOP علیه این لایحه رای دادند. نمایندگی جمهوری خواهان بزرگ در مجلس و سنا فرصتی بهتر برای رفع این قانون به آنها می دهد.

کریگ جانسون، تکنسین ارشد بازار در Piper Jaffray، بدون توجه به نتایج میان مدت، گفت که روند صعودی در بخش مراقبت های بهداشتی درازمدت باقی مانده است.

جانسون روز سه شنبه در "بازرگانی ملت" گفت: "هنگامی که شما به XLV نگاه می کنید، شما یک سری خوب از بالاترین و بالاترین سطح ها را ایجاد کرده اید."



جانسون افزود: "شما این ETF خاص را مشاهده کرده اید، ETF سلامت شروع به پیشروی کرده است. از ماه مه تاکنون پیشرفت کرده است. "این یک پیام بسیار دفاعی برای بازار کلی در حال حاضر با یک گروه مانند این انجام راه که آن است."

XLV ETF مراقبت های بهداشتی 9 درصد در سال تا به امروز، بیش از سه برابر دستاوردهای S & P 500. این یکی از بهترین S & P 500 نوازندگان در سال 2018 است تا.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.