میلیونر خود ساخته: خرید یک ماشین جدید "تنها بدترین تصمیم مالی است"

دیوید باخ می نویسد که یک ماشین با نام تجاری جدید، به نظر می رسد و بوی خوبی دارد اما قیمت آن هرگز ارزش ندارد.


او می گوید CNBC Make It می گوید: "هیچ کاری که شما در طول زندگی خود انجام می دهید، در واقع، پول بیشتری را صرف خرید یک ماشین جدید می کند." "این تنها بدترین هزاره های تصمیم گیری مالی است که تا به حال ساخته شده است."  


این به این دلیل است که لحظه ای که شما آن را رانندگی می کنید، وسیله نقلیه شروع به تخفیف می کند: ارزش ماشین شما معمولا تا پایان سال اول به میزان 20 تا 30 درصد کاهش می یابد و در پنج سال می تواند 60 درصد یا بیشتر از مقدار اولیه آن را از دست بدهد. .


باخ گفت: "بدتر از همه،" اکثر مردم قرض گرفتن پول برای خرید این ماشین را دارند. " "چرا پول می گیرید برای خرید یک دارایی که بلافاصله 30 درصد کاهش می یابد؟"


خبر خوب این است که شما می توانید یک اتومبیل براق و خنک را بدون شکستن بانک دریافت کنید، باخ می گوید: "خرید یک ماشین که از اجاره دو یا سه ساله می آید، زیرا این ماشین تقریبا جدید است و شما می توانید آن را در آن 30 درصد تخفیف خریداری کنید. "


دیوید باخ، نویسنده پرفروشترین و یکی از بنیانگذاران AE مدیریت ثروت است

منبع: CNBC Make It

دیوید باخ، نویسنده پرفروشترین و یکی از بنیانگذاران AE مدیریت ثروت است

یک ماشین در حال اجاره نامه است که معمولا در شرایط بسیار خوبی است و چند مایل در آن وجود ندارد. با این وجود، از آنجایی که آن را مهم نیست، شما می توانید آن را برای کسری از آنچه که آن را هزینه برای خرید آن جدید خریداری کنید.


اگر شما هنوز متقاعد نشده اید، باچ توصیه می کند که چقدر یک ماشین جدید به شما در طولانی مدت هزینه می کند: "در اینجا این است که چگونه شرکت های خودرو شما را می گیرند: آنها می خواهند شما را به پرداخت ماهانه تمرکز کنند و آنها آن ماهانه را دریافت می کنند پرداخت به شما که در آن شما می توانید از آن استطاعت.


"در مورد پرداخت های ماهانه فکر نکنید. فکر می کنید پرداخت های سالانه. در مورد کل مدت وام فکر کنید."


او ادامه می دهد: "اگر شما 500 دلار در ماه برای این ماشین هزینه می کنید، خوب است که 6000 دلار در سال باشد، نه بیمه اتومبیل و یا گاز. این می تواند دو ماه یا سه ماه درآمد شما باشد. خودتان: آیا واقعا به یک ماشین نیاز دارید یا می توانید یک ماشین ارزان تر خریداری کنید - شاید کمی قدیم تر - اما هنوز هم خوب به نظر می رسد و هنوز هم اجرا می شود؟ "


 کوین O'Leary: یک ماشین بخرید، این کار را به جای کوین O'Leary انجام دهید: یک ماشین بخرید، این کار را انجام دهید

باچ تنها متخصص پولی نیست که احساس می کند چنین راهی دارد. متخصص امور مالی شخصی و ستاره ای از کوین O'Leary "مخزن کوسه" ABC نیز در برابر خرید یک ماشین جدید هشدار می دهد.


O'Leary می گوید: "من از تلفن خود برای تماس با ابار یا Lyft استفاده می کنم، و من را در اطراف شهر می گیرند. من ثروت را ذخیره می کنم. احساس خوبی دارم." "من از اتومبیل ها متنفرم"


و Suze Orman، که ماشین های خود را برای 12 سال یا بیشتر نگه می دارد، می گوید که برای خرید استفاده می شود و یک مدل را انتخاب می کنید که می توانید بیش از آنچه که به نظر می رسد قابل اعتماد باشد. او در یک پست وبلاگ در سال 2017 نوشت: "یکی از بهترین راههای ایجاد امنیت مالی این است که حداقل مقدار ممکن را در یک ماشین که نیازهای شما را تامین می کند، صرف کنید." "در مورد زنگ ها و سوت ها که می خواهید را فراموش کنید. پرداخت کمتر کمک می کند تا سریعتر ماشین را پرداخت کنید."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.