چگونگی حفاظت از تمام عکس ها و فیلم های خود را تنها با یک کلیک (بدون مهارت های فنی مورد نیاز)

به ابر اعتماد نکنید نگران رایانه های سقوط؟ این ابزار جدید ارزان قیمت فورا خاطرات شما را حفظ می کند - برای نگهداری مناسب است!

اگر بیشتر افراد هستید، بیش از چند عکس و فیلم از تعطیلات خانوادگی و لحظات خاصی که در رایانه ذخیره شده اند، درست است؟


پس اگر کامپیوتر شما سقوط کرد، از بین رفته یا دزدیده شد، چه کار می کنید؟ فکر کنید در مورد صدها و حتی هزاران خاطره گرانبها، آن عکس ها و فیلم های یکبار در طول زندگی، با دوستان و خانواده - GONE! درست مثل این.  


اما دستی به صرفه جویی در همه چیز می تواند 6 یا 8 ساعت کار برجسته در بهترین حالت و یا یک کابوس چند هفته آخر هفته در بدترین حالت! و یک سازمان حرفه ای عکس دیجیتال می تواند 500 تا 2000 دلار یا بیشتر هزینه کند (بسته به تعداد عکس ها و فیلم های شما).


به همین دلیل است که این دستگاه شگفت انگیز، فوق العاده با قیمت مناسب، کاملا بهشت ​​فرستاده شده است! این محصول تنها با نوعی است که موجب صرفه جویی در 60،000 عکس و فیلم بدون درد و بدون هیچ مشکلی می شود!


این چیست؟

این یک درایو کوچک کوچک به نام Photo Stick است. و اگر می خواهید عکس ها و فیلم های بی ارزش خود را پشتیبان تهیه کنید و صرفه جویی کنید، بدون صرف وقت برای جستجو، صرفه جویی و سازماندهی همه آنها خودتان، این مرد کوچک قدرتمند دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید!



چگونه کار می کند؟

این کار بسیار آسان و بدون دردسر است، درست مثل سحر و جادو! همه چیز شما این است ...


Photo Stick را به رایانه خود وصل کنید (برای مک و ویندوز کار می کند).

برنامه را باز کنید

روی "GO" کلیک کنید و شما انجام می شود !!!

به طور جدی. یک کلیک و آن را!


Photo Stick بلافاصله اسکن هر اینچ از کامپیوتر شما، جستجو از طریق هر فایل و پوشه برای عکس ها و فیلم های خود را. سپس آن را به صورت خودکار تمام عکس ها و فیلم های خود را به ThePhotoStick کپی و پشتیبان می دهد. خط حافظه در حال حاضر امن و امن است!


PLUS، آن را شناسایی تکراری و به طور خودکار صرفه جویی در یک نسخه - به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی و صرفه جویی در خود را از مرور از طریق همان تصویر چندین بار.


این ویدئو کوتاه را تماشا کنید تا ببینید که چگونه کار می کند ...


"اگر من بیش از یک کامپیوتر با تعداد زیادی عکس و فیلم داشته باشم چه؟"

بدون مشکل شما می توانید از Photo Stick با چندین کامپیوتر استفاده کنید. هنگامی که شما پشتیبان گیری از بیش از یک رایانه را ذخیره می کنید، عکس ها و فیلم ها را برای هر رایانه با نامی که شما آن را در زمانی که ابتدا کامپیوتر خود را تنظیم کردید، سازماندهی کنید.


درایوهای شتاب معمولی نمیتوانند این کار را انجام دهند! هارد دیسک های گران قیمت نمی توانند این کار را انجام دهند!


شما به سادگی یک دستگاه دیگر، مانند Photo Stick پیدا نکردید، که باعث می شود تا 1000S خاطرات خود را به آسانی پشتیبان بگیرید.


چقدر این هزینه برای من است؟

آیا من به شما اعتقاد دارم اگر گفتم شما می توانید واحد 8GB را تنها برای 29. 99 دلار دریافت کنید؟ بله - درست است! هک، شما حتی می توانید 8 بار که ذخیره سازی با نسخه 64GB برای تنها 20 دلار بیشتر!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.