انواع و سبک سمعک و قیمت سمعک


انواع مختلف شنوایی سبک های ITE را در نظر می گیرند. اندازه آنها از تقریبا نامرئی زمانی که برای پر کردن کل کاسه گوش استفاده می شود، متغیر است.


سمعک های غیر قابل مشاهده در کانال (IIC) و کاملا کانال (CIC): سبک های IIC و CIC کوچکترین سمعک های ساخته شده اند. آنها در کانال گوش بسیار عمیق قرار دارند و به طور معمول مناسب هستند تا به کم کردن ضایعات شنوایی خفیف یا متوسط ​​کمک کنند. اندازه آنها و توانایی "ناپدید شدن" هنگام پوشیدن، به اندازه کانال گوش بستگی دارد. به دلیل اندازه کوچک آنها، افرادی که مایل به راه حل مناسبی هستند، به دنبال لوازم آرایشی بالا هستند.  

سمعک های کانال (ITC): سبک های ITC در بخش پایین تر کاسه گوش خارجی قرار می گیرند و راحت و راحت استفاده می شوند. از آنجا که آنها کمی بزرگتر از سبک های IIC و CIC هستند، عمر باتری آنها بیشتر طول می کشد، به راحتی کار می کنند و می توانند از طیف وسیعی از آسیب های شنوایی متناسب باشند.

سمعک های کم مشخصات: سبک های کم مشخصات از طرح های نیمه پوسته (HS) که نیمی از کاسه گوش خارجی را پر می کنند تا طرح هایی که تقریبا تمام کاسه گوش خارجی را پر می کنند، متفاوت است. اندازه یک سبک پایین مشخصات را برای افرادی که دارای مهارت های مهارت هستند را دوست دارد زیرا ساده تر از اندازه های کوچکتر اداره می شود. سمعک های کم شنوایی به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند از ویژگی های مفید مانند میکروفون های جهت دار، کنترل های حجم و دکمه های برنامه استفاده کنند.

سمعک دائمی

سمعک های مدرن نامرئی هستند وجذاب.

سبک های عقب گوش در دهه گذشته با محبوبیت فراوانی روبرو شده اند، به طوری که به نوآوری هایی که کوچکترین شنوایی BTE را می بخشد، یکی از زیباترین لوازم آرایشی با لوله های گوش بسیار نازک و نوک گوش است که محتاطانه به کانال گوش محو می شود. آنها فضای فضای کافی برای ویژگی های خانه برای انواع مختلف آسیب شنوایی دارند، عمر باتری کمتری دارند و به راحتی قابل حمل هستند.


سمعک Mini BTE با لوله های باریک و راهنمایی: سبک های BTE کوتاه طراحی شده اند که در پشت گوش بیرونی پنهان شوند و لوله های نازک نازک داشته باشند تا به راحتی صدا را در گوش قرار دهند. این سبک بسیار محبوب است که انواع مختلفی از راهنمایی های گوش در دسترس است به منظور قرار گرفتن در معرض میزان شنوایی بیشتر با مینی BTE.

سمعک گیرنده در گوش (RITE) یا گیرنده در کانال (RIC): سبک های RITE و RIC بلندگو را به نوک گوش متصل می کنند به جای بدن اصلی سمعک. این اجازه می دهد تا سخنران شنوایی نزدیک به گوش پره ای قرار گیرد در حالی که میکروفن و پردازنده در یک مورد کوچک پشت گوش قرار می گیرند.

کمک های شنوایی BTE با earmolds: سبک های BTE که با earmolds می آید می توانند به هر نوع از کم شنوایی، از خفیف تا عمیق مناسب باشد. شکل طولانی تر آنها از کناره پشت گوش بیرون می آید و به طور کلی می تواند ویژگی ها، کنترل ها و قدرت بیشتری نسبت به سایر سبک های شنوایی داشته باشد.

قیمت سمعک ها با توجه به تکنولوژی انها تغییر میکند . یعنی سمعک های بروز تر و با تکنولوژی بالاتر قیمت بالاتری نسبت به سمعک های قدیمی تر دارند.

شما میتوانید سمعک ارزان و با کیفیتی که در نظر دارید را از مجموعه سمعک بهار تهیه کنید.

قیمت سمعک های زیمنس از حدود ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و با توجه به نوع تکنولوژی ، در رده های بالاتر افزایش خواهند داشت.


قیمت سمعک های اتیکن دانمارک از حدود۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در پایین ترین رده آغاز شده و در رده های بالاتر، دسترسی به تکنولوژی های پیشرفته افزایش می یابد.

قیمت سمعک های  بلتون آمریکا از حدود ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و با افزایش کیفیت کارایی قیمت ها افزایش می یابد.

 

قیمت سمعک فوناک از حدود ۹۵۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و با توجه به رده و سطح تکنولوژی افزایش می یابد.

 

قیمت سمعک های استارکی از حدود ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و بر حسب قابلیت ها و تکنولوژی های مختلف متفاوت می باشد.

 

قیمت سمعک ویدکس از حدود ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و در رده های بالاتر افزایش می یابد.

 

قیمت سمعک های یونیترون از حدود ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و با افزایش قابلیت های سمعک قیمت ان نیز افزایش می یابد.

بهترین سمعک

 انتخاب بهترین   سمعک برای افراد کم شنوا باعث می شود که کم شنوایی زود تر و راحت تر درمان شود .اگر بهترین سمعک برای افراد انتخاب نشود ممکن است شنوایی شخص به طرز جبران ناپذیری آسیب ببیند یا اصلا در درمان شخص موثر واقع نشود . در واقع سمعک در صورت تجویز درست و اصولی ، در مان کننده است . زمانی که شخصی به کم شنوایی دچار می شود و می خواهد سمعکی تهیه کند ، سوال هایی در ذهنش در مورد سمعک و تهیه ی بهترین سمعک پیش می آید . در ادامه چنین سوالاتی را پاسخ می دهیم .


ارتباط با ما :

    پست الکترونیک: info@samakbahar.ir

    آدرس سایت : samakbahar.com

صفحه رسمی اینستاگرام: samakbahar@




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.