قوی کردن و استفاده کردن از حس ششم

شما ممکن است هرگز از خودتان به عنوان روانی فکر کردم، اما هر کس تا به حس ششم. اگر شما می توانند یاد بگیرند به سنگ تیز کردن شهود خود و اعتماد آن، می تواند شما را با فقط در مورد هر تصمیم شما را، و یا هر نفر است که شما را ملاقات کمک کند. این می تواند یک کمی از کار و عمل را، اما در نهایت پیدا خواهید کرد که خود را روانی "آنتن" بهتر در تنظیم به چیزهایی که می خواهید به دانستن.  توقف مسواک زدن فعال که ندای درون

به اصطلاح 'صدای درونی "می آید از طریق گاهی اوقات، و غریزه خود را برای بسیاری از مردم به آن را فقط با قلم مو خاموش است. مردم آموزش داده شده است به تنها اعتماد چیزی است که آنها می توانند با چشم خود را ببینید و با گوش هایشان می شنوند. هنگامی که اطلاعات به ظاهر از ناکجا می آید، آنها دوم خود را حدس بزنید. بار بیش از نه، هر چند، که اطلاعات معلوم می شود درست است.

واقعا توسعه توانایی خود را انتخاب کنید تا اطلاعات، بهترین کاری که می توانید انجام عمل است.

'صدای درونی است که همیشه صدای، اتفاقا. برای برخی از مردم آن را در قالب یک صدا در خود ذهن-صدای این است که هر دو بخشی از شما و متمایز با شخصیت خود را در همان زمان می آید. برای افراد دیگر، تصاویر ممکن است قبل از اینکه چشم خود را فلش. برای بعضی دیگر، اطلاعات ممکن است از طریق در قالب 'احساسات روده یا دانش غریزی است. در هر صورت، این خود بالاتر خود را در تلاش برای دریافت پیام های از طریق به شما-گاهی اوقات با کمک راهنماهای روح، فرشتگان نگهبان، عزیزان متوفی یا حتی منبع الهی خود است.

اولین گام در یادگیری به "شنیدن" (یا احساس، یا ببینید) چه که صدای درونی به شما بگویم بهتر است شروع به گوش دادن به آن است. هنگامی که آن را از طریق می آید، توقف با جریان دیگر افکار و ایده های تصادفی، و فقط اندیشیدن اطلاعات آینده را از طریق.

شروع یک رژیم مدیتیشن

مدیتیشن مثل ورزش برای مغز آن تقویت ذهن. این به شما کمک می تمرکز و تمرکز بهتر هنگامی که شما این کار را انجام به طور منظم. این نیز به شما می آموزد برای پیدا کردن یک، محل آرام آرام در داخل از شما به طوری که-بدون توجه به آنچه اتفاق افتاده در اطراف شما، شما می توانید هنوز هم و گوش دادن به صدای درونی. حتی اگر آن را تنها به مدت 15 دقیقه در روز، شما در چند هفته شما در حال حاضر گام های بلندی برداشته اطلاع می دهد.

خود را بیازمایید

واقعا توسعه توانایی خود را انتخاب کنید تا اطلاعات، بهترین کاری که می توانید انجام عمل است. شما ممکن است از یک دوست بخواهید به شما کمک کند با این پس شما می توانید نتایج خود را ارزیابی. دوستان خود را بپرسید به صرف برخی از زمان فکر کردن در مورد چیزی به ویژه به عنوان او می سازد راه خود را به شما، و برای ادامه فکر کردن در مورد آن را به عنوان شما را تامین کند. ببینید اگر شما می توانید انتخاب کنید تا در افکار دوست شما، و یا حداقل ببینید اگر شما empathically توانید انتخاب کنید تا در احساسات.

راه دیگر برای تمرین آنلاین است با آشنایان. برو در یک اتاق چت و یا پیام انجمن و شروع به صحبت کردن به کسی. آرامش و سعی کنید به شیر آب را که صدای درونی برای دیدن آنچه در آن است در مورد این شخص می گویند. سوالات فرد در مورد خود بپرسید برای دیدن اگر شما در حال چیدن تا اطلاعات دقیق.

به یاد داشته باشید به دلسرد-گاهی اوقات می شود شما ممکن است حق است، اما افراد دیگر ممکن است انکار احساسات و یا انگیزه های واقعی خود را. بار دیگر، شما ممکن است احساس مانند را به یک جاده خاص نمی خانگی تنها برای پیدا کردن هیچ تصادفات در جاده ها که روز وجود دارد. این به این معنا نیست احساس خود را کاذب آن بود می تواند معنی است که شما در عدم وجود دارد، نتیجه آینده تغییر کرده است. همچنین می تواند معنی است که شما ممکن است یک حادثه نمی حال اگر شما از آن جاده در زمان. شما ممکن است بدست بیش از برای سرعت کشیده، و یا ضربه کردن با اجرای بیش از یک سوراخ گلدان بود.

منبع: hesse6.persianblog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.