تور مسافرتی چیست؟ توصیه های لازم در مورد تور اروپا 99

تور مسافرتی چیست؟

تور مسافرتی به سرویس و یا خدمتی گفته می شود که طی آن یک آژانس گردشگری مسافری را از منطقه ای به شهر یا کشور دیگری برده و پس از آن در کشور مقصد امکان اقامت و بازدید از مکان های دیدنی را برای وی فراهم می کند.

  

تور اروپا چیست؟

تور اروپا به تورهایی گفته می شود که طی آن فرد از کشورهای اروپایی یا حوزه اتحادیه یورو دیدن می کند. این تور های به طور کلی به سه دسته شامل تورهای اسکاندیناوی ، تور های جنوب اروپا و تورهای دور اروپا تقسیم می شوند. در تورهای جنوب اروپا افراد به طور معمول از اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، دیدن کرده و ممکن است گاهی از کشورهایی نظیر آلمان نیز در طی این تورها به عنوان یک کشور در مرکز اروپا دیدن کنند. 

تور اروپایی نوروز

تور اروپایی نوروز به تورهایی گفته می شود که در بازه زمانی نوروز یک سال به انجام برسد. نوروز همان تعطیلات سال نوی ما ایرانیان است. در طی این تورها به طور معمول شخص از اواخر اسفند ماه آماده سفر شده و در اوایل بهمن ماه پس از پایان سفر به تهران باز می گردد. این تورها با توجه به طول مدت و امکانات موجود قیمت های مختلفی نیز دارند. اگر می خواهید در چنین تور گردشگری با قیمت مناسب شرکت کنید، توصیه ما به شما شرکت در تور اروپا 99 من و تو همسفر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.