بازدید از ایتالیا

بازدید از ایتالیا

ایتالیا کشوری با تاریخ غنی و فرهنگ متنوع از شما تا جنوب خود است. همه ساله گردشگران زیادی به بازدید از ایتالیا اقدام کرده و به این کشور سفر می کنند که در این میان عده زیادی از سفر گروهی و تورهای گردشگری برای این منظور اقدام می کنند. با من همراه باشید تا چند مورد از پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری این کشور را به شما معرفی کنم.

  

رم

رم پایتخت ایتالیا و یکی از مهمترین شهرهای این کشور است.  از مناسبات سیاسی و تجاری گرفته یا مرکزیت جغرافیایی که بگذریم، به زیبایی های ظاهری و جاذبه های گردشگری آن خواهیم رسید. رم در مرکز شهر خود بناهای تاریخی زیادی دارد و علاوه بر این در جای جای آن می توانید محله های باستانی و قدیمی با سازه های تاریخی را پیدا کنید. این شهر رستوران های زیبای زیادی نیز دارد، که غذاهای خوشمزه ای را سرو می کنند.

از مکان های دیدنی رم می توان به کلوسئوم، فروم رومی و موارد بسیار زیاد دیگری اشاره کرد. از دیگر جاذبه های این شهر می توان به جای گرفتن یک کشور مستقل در دل آن خبر داد. شهر واتیکان که در واقع یک کشور کوچک و مستقل تک شهری است و جمعیتی کمتر از هزار نفر دارد در دل رم واقع شده است. این کشور مرکز مسیحیت جهان است و کلیسا و بناها و موزه های تاریخی زیبایی دارد. در واقع بسیاری از گردشگران همه ساله تنها برای دیدن این شهر به ایتالیا سفر می کنند.

ونیز

ونیز یکی از مشهورترین و دیدنی ترین شهرهای جهان است. این شهر که به شهر روی آب نیز مشهور است، اخیراً بر اثر گرمایش زمین در شرف تخلیه قرار گرفته بود ولی این مشکل به لطف اقدامات دولت ایتالیا فعلاً رفع شده است، البته تضمینی وجود ندارد که مشکل برای همیشه رفع شده باشد. اگر می خواهید این شهر باستانی و زیبا را ببینید، توصیه می شود، هرچه زودتر اقدام کنید، زیرا ممکن است در دهه های بعد، دیگر شهری به نام ونیز روی نقشه نباشد، البته آرزو می کنیم چنین اتفاقی هرکز رخ ندهد، با این وجود نباید ریسک کرد.

شهرهای شمالی ایتالیا

ایتالیا در بخش شمالی خود، دو شهر تورین و میلان و چندین شهر دیگر را جای داده است. میلان که به هفته های مد خود معرف است، می تواند به عنوان بهشت علاقه مندان به مد شناخته شود. این شهر بسیار زیرا مکان های دیدنی زیادی نیز دارد. تورین نیز یک شهر در رشته کوه های آلپ است، این شهر در فصول سرد، می تواند به بهشت علاقه مندان به اسکی تبدیل شود. ضمناً ایتالیا یک مرز مشترک با سوئیس دارد و در زمان بازدید از این کشور می توانید به سوئیس نیز سفر کنید.

منبع : مسافرت گروهی به ایتالیا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.